Unistore – Shitës i autorizuar i markave më të mira!

Garancia

Garancia ligjore

Në bazë të Dekreti Legjislativ 206/2005 (“Kodi i Konsumatorit”)të gjitha produktet në shitje në dyqanet Unistore mbulohen nga një garanci ligjore 24 mujore.Bazuar në Garancinë Ligjore 24-mujore, Unistore është përgjegjëse kundrejt konsumatorit (personi fizik që vepron për qëllime që nuk kanë lidhje me ndonjë aktivitet sipërmarrës, tregtar, artizanal apo profesional të kryer) për defekte konformiteti që nuk janë konstatuar në momentin e blerjes.Mungesa e konformitetit ekziston kur produkti nuk është i përshtatshëm për përdorimin për të cilin zakonisht synohet, nuk përputhet me përshkrimin ose nuk zotëron cilësitë e premtuara nga shitësi, nuk ofron cilësitë dhe performancat e zakonshme të një malli. i njëjti lloj, a nuk është i përshtatshëm për përdorimin e veçantë të dëshiruar nga konsumatori nëse vihet në vëmendje të shitësit në momentin e blerjes dhe pranohet nga shitësi (neni 129 i Kodit të Konsumatorit).

  • Mungesa e konformitetit që ndodh brenda 24 muajve nga data e blerjes së mallit duhet të raportohet brenda 2 muajve në vijim nga data e zbulimit të defektit. Nëse nuk provohet ndryshe, supozohet se defektet e konformitetit që shfaqen brenda 6 muajve nga dërgimi i mallrave kanë ekzistuar tashmë në atë datë.
  • Në rast të mungesës së konformitetit, konsumatori ka të drejtë të rivendosë konformitetin e mallrave, pa pagesë, me riparim ose zëvendësim (neni 130 i Kodit të Konsumatorit).
  • Konsumatori mund t’i kërkojë shitësit, sipas zgjedhjes së tij, riparimin e mallit ose zëvendësimin e tij, pa kosto në të dyja rastet, përveç rastit kur zgjidhja e kërkuar është objektivisht e pamundur ose tepër e rëndë në krahasim me tjetrin.
  • Riparimet ose zëvendësimet duhet të kryhen brenda një periudhe të arsyeshme kohore nga kërkesa e Konsumatorit; koha mesatare për kthimin e produktit te Konsumatori është 24 ditë.
  • Nëse brenda periudhës maksimale prej 60 ditësh Unistore nuk është në gjendje të kthejë produktin e riparuar, konsumatori mund të kërkojë një nga mjetet juridike alternative (zëvendësim, zgjidhje të kontratës, ulje çmimi).
  • Unistore do ta dërgojë produktin për çdo riparim në Qendrën e Asistencës Teknike të autorizuar nga Prodhuesi.

Kohët dhe mënyrat e ushtrimit të Garancisë Ligjore

Klienti duhet:

  • të dërgojë një komunikim me shkrim në Unistore (për lehtësi, seksioni “Mbështetje për Klientin” mund të përdoret gjithashtu nën titullin “Na kontaktoni”) ose të kontaktojë Unistore me telefon në numrin pa pagesë 800 -882288, duke treguar defektin në produkt.
  • prisni numrin e autorizimit të kthimit (NAR) që identifikon rastin që do të komunikohet nga Unistore; – përgatitni produktin për transport duke e paketuar me kujdes dhe duke i bashkangjitur të gjithë aksesorët, manualin e udhëzimeve dhe gjithçka që përmbahej fillimisht në paketimin e produktit.
  • tregoni në paketim Numrin e Autorizimit të Kthimit (NAR) të caktuar nga Unistore.
  • Transportuesi do të kontaktojë klientin për të rregulluar mbledhjen e produktit (mosdisponueshmëria e klientit me telefon do të vonojë marrjen e produktit).
  • Unistore do ta dërgojë produktin për çdo riparim në Qendrën e Asistencës Teknike të autorizuar nga vetë prodhuesi (CAT).

E drejta e tërheqjes

  • Shitjet e produkteve nëpërmjet internetit rregullohen nga nenet 45 deri në 67 të Dekretit Legjislativ 206/2005 (Kodi i Konsumatorit).
  • Ky legjislacion i jep konsumatorit të drejtën të tërhiqet nga kontratat apo propozimet kontraktuale, duke i garantuar atij të drejtën për të kthyer produktin e blerë dhe për të marrë rimbursimin e shpenzimeve të bëra.
  • E drejta e tërheqjes nuk zbatohet për produktet audiovizive dhe produktet softuerike të TI-së të vulosura të hapura nga konsumatori, as për mallrat e mbyllura që nuk janë të përshtatshme për t’u kthyer për arsye higjienike ose që lidhen me mbrojtjen e shëndetit dhe janë hapur pas dorëzimit.
  • Klienti është përgjegjës për uljen e vlerës së mallrave që rezulton nga trajtimi i ndryshëm nga ai i nevojshëm për të përcaktuar natyrën, karakteristikat dhe funksionimin e produkteve, domethënë: – në mungesë të paketimit origjinal; – në mungesë të elementeve integrale të produktit (aksesorë, kabllo, manuale udhëzimi, etj).
  • E drejta e tërheqjes është e rezervuar ekskluzivisht për konsumatorët (personat fizikë që blejnë mallra jo për qëllime që lidhen me veprimtarinë e tyre profesionale, tregtare ose sipërmarrëse), prandaj nuk mund të ushtrohet nga persona juridikë dhe nga persona fizikë që veprojnë për qëllime që lidhen me ndonjë aktivitet profesional.
  • Shpenzimet e kthimit të produktit përballohen nga Klienti.